Search
Close this search box.
Twitter slacht multifocale brillenreclame

Nederland slacht brillenreclame Froger: “Met je multifocááále kunstkop”

Irritante reclames schijnen te werken, en dat is waarschijnlijk de reden dat we sinds een paar weken de wanstaltige brillenreclame met René Froger voor onze kiezen krijgen.

Froger besloot net als zijn collega Jan Smit (Pearle, Pearle, Peaaaarle) zijn zakken te vullen bij een opticien. De Topper blêrt ons dagelijks luidkeels toe vanaf ons televisiescherm en dat drijft veel Nederlanders tot wanhoop.

De volkszanger wordt compleet met de grond gelijkgemaakt op, bijvoorbeeld, Twitter. Eyelove spint waarschijnlijk garen bij alle aandacht, maar of Froger er zelf nu zo blij mee moet zijn?

https://twitter.com/Opbergje/status/967623674311446528

ook interessant

Ajax: ooit één van Europa’s topclubs, maar die tijden liggen mijlenver achter ons. Het is zelfs zo dramatisch...

Sevilla won woensdagavond de finale van de Europa League na strafschoppen van Benfica, maar het opvallendste moment was...

Ruud Gullit’s vorige vlam woonde in Mexico, maar nu zoekt de ‘Zwarte Tulp’ het wat dichter bij huis....

Een nieuwe Europa Cup is voor PSV ver weg na de blamage van gisteravond, een prijs die de...

Diego Maradona zou graag eens samenwerken met Bayern-trainer Pep Guardiola: “Ik zou hem graag een week lang volgen...

Het is je misschien niet ontgaan dat het een beetje waaide dit weekend, en daar had ook het voetbal...